Статуси за темою:

Інтернет аудиторія України, статистика

Інтернет в Україні, статистика

Якщо ще років з десять тому люди активно починали купувати комп’ютери, то масовий, доступний вихід в інтернет з’явився не так уже й давно. Наразі, за даними соціологічних досліджень Київського міжнародного інституту соціології (КМІС) у вересні 2013 р. частка інтернет-користувачів сягнула 49,8%, у той час як в 1997 році – 1%. Аудиторія українських абонентів доволі різна і відрізняється за рядом ознак: вік, місце проживання, рівень освіти, фінансове положення, стать. У 2012 р., за даними GfK Ukraine, частки користувачів певних вікових груп були такими: 16—29 років — 44%; 30—39 років — 23%; старше 40 років — понад 30%, із них більше половини — користувачі віком до 49 років.

Компанія InMind виокремила і вивчила інші вікові групи інтернет-користувачів: 15—29 років — 49%; 30—44 — 34%; старше 45 — 17%. Як бачимо, питому частку інтернет користувачів все-таки складає молодь, яка є студентами. Молоді люди активно спілкуються у соціальних мережах, шукають навчальний матеріал під час підготовки до занять, написання курсових чи дипломних робіт. Значна частка молодих людей, окрім навчання, працюють в інтернеті (рерайт, копірайт, сайти для заробітку тощо).

Говорячи про фінансових аспект юзерів зараз, можна сказати, що можливість виходу в інтернет – це прерогатива заможних людей, як то було раніше. Дані компанії GfK Ukraine про говорять про те, що серед нових користувачів цієї групи велика частка змушена економити на харчуванні, і суттєво вища частка тих, кому вистачає на харчування, але не вистачає на одяг і взуття. З можливістю взяття кредиту, яка у наш час є максимально доступною для пересічного громадянина, покупка побутової техніки у кредит стала поширеним явищем і сприяла більшій доступності товарів для людей. Тому говорити про фінансовий статус користувачів доволі складно.

За місцем проживання 52% користувачів інтернету проживають в містах з населенням понад 100 тис. осіб, в містах з населенням до 50 тис. осіб – 23%, у селах – 19%. Зазвичай, молодь прагне будувати кар’єру у великих містах, тому там такий великий відсоток користувачів, та й ВНЗ або ті чи інші навчальні заклади знаходяться у великих містах.

За рівнем освіти – 55% користувачів мають вищу та незакінчену вищу освіту. Щодо гендерних особливостей, то чіткої сегрегації тут не прослідковується, жінки та чоловіки нарівні користуються інтернетом.

Які ж топ інтернет-провайдери в Україні? Станом на 2013 р. консалтингова група Е&С і Форбс Україна склали рейтинг українських інтернет-провайдерів. Абсолютним лідером з подвійним відривом залишається компанія «Укртелеком» з 1,6 млн абонентів. На другому і третьому місцях відповідно «Київстар» http://inet-kyivstar.com.ua/ua/ (709 тис.) і «Воля» (551 тис.).

Джерело: Українські статуси
Читайте також:

Зв'язок
Закрити

Ваше ім'я (обов'язково)

Ваш email (обов'язково)

Тема

Повідомлення

captcha