Статуси за темою:

Як зробити візитівку (візитку)?

Візитівка (візитка) – це карточка, на якій записані контактні дані особи, або підприємства, для зв’язку з клієнтами. Візитки у сучасному суспільстві – необхідна річ, для будь-якої ділової людини. Вони виконують не лише інформаціїну функцію, але й рекламну.

Як зробити візитівку (візитку)?

Але як правильно робити візитку? І тут виникають різні підводні камені, бо кожен хоче бачити “якусь оригінальну візитку”, але не зовсім розуміє, що саме це означає і бачить оригінальні візитки по-своєму. Давайте ознайомимося з декількома правилами створення візиток, які допоможуть створити оптимальну і ефектну візитку.

1. Формат візитки 90х50 мм, не рекомендується міняти розмір, навіть, якщо поліграфічне підприємство має можливість робити інші. Такий розмір рекомендується у правилах бізнесу та етикету. Є винятки, коли візитівка робиться для креативних чи художніх агенств.

2. Візитка повинна бути якісною, висококласний друк і на основі картону. Вона не має зминатися у кишені, а фарба не повинна вигоряти та злізати.

3. Всі візитки – односторонні. За правилами етикету, зворотня сторона призначена для заміток  додаткових записів, тому максимум, що можна там друкувати – це лінії для нотаток. Є вийнятки, коли візитівка розробляється на двох мовах.

4. Простота дизайну. Варто запам’ятати, що оригінальність у візитці – це її простота, чим простіша візитка, тим вона оригінальніша. Зрозуміло, що візитки – це не новорічна ялинка, тому палітра кольорів повинна бути мінімальною. Класичні бізнес візитки – чорний шрифт, на білому тлі. Шрифт повинен легко читатися.

5. Конкретна контактна інформація. Для доброї візитки, опис діяльності підприємства, опис продукції та інша додаткова інформація – не припустимі. Візитка повинна містити лише інформацію про контакти:

  • ім’я, прізвище та по батькові чия візитка;
  • посада;
  • поштова адреса компанії;
  •  телефон, e-mail, адреса сайту.

Також необхідно розмістити назву компанії, та рід діяльності (можна за допомогою піктограм).

Креативні візитки, або так звані не стандартні – розробляються лише фірмами, які займаються не стандартною діяльністю. Це позитивно впливає на розвиток бренду та впізнаваності. У цьому випадку, вже залежить від рівня професійності і команди розробників візитки.

Також варто знати, що не потрібно друкувати візитки власноруч. Це все одно буде аматорською роботою та, скоріш за все, не якісною. Так Ви лише втратите клієнтів і довіру до себе. Друк потрібно довіряти лише перевіреним поліграфічним підприємствам, наприклад Konus-U, де пропонується не лише друк візитівок, але й розробка, тобто повний комплекс виробництва бізнес карти.

Джерело: Українські статуси
Читайте також:

Зв'язок
Закрити

Ваше ім'я (обов'язково)

Ваш email (обов'язково)

Тема

Повідомлення

captcha