Статуси за темою:

Виявлено не типовий для Землі вірус…

Виявлено новий гігантський вірус, що вірогідно занесений на Землю з Марсу.

Життя з Марсу на Землі

Вчені виявили новий вірус, який має найбільші розміри з усіх вірусів, що були вивчені людиною. Вірус, що отримав назву Пандоравірус, майже в десять разів більший від усіх інших вірусів, але він цікавий не лише цим. Лише 6% його генома схожі з генами, що наявні в інших організмах на Землі…

У зв’язку з цим французькі дослідники висловили припущення, що вірус або зберігся з дуже давніх часів, або потрапив на Землю з іншої планети, наприклад з Марсу.

Гігантський вірус можна знайти тільки під водою. Вчені вважають, що він не становить серйозної небезпеки для людей. Проте дослідники, які опублікували свої висновки в журналі «Наука», вважають, що вірус відкриває ряд питань про історію життя на Землі.

Доктор Жан-Мішель Клавьере, з французького університету Екс-Марсель (Aix-Marseille University), який знайшов вірус, сказав NPR: «Ми вважаємо, що відкритий нами Пандоравірус утворився з клітинних структур, які більше не існують».

Розміри більшості земних вірусів знаходяться в межах від 10 до 500 нанометрів (нм). Розміри Пандоравіруса перевищують 1000 нм. Це означає, що вірус досить великий для того, щоб можна було розглянути їх під звичайним шкільним мікроскопом.

Клавьере пояснив, що вірус дуже великий, і має неправильну форму, що зазвичай невластиво вірусам. Через це він спочатку думав, що це маленька бактерія, а не вірус.

Команда дослідників відправилася на полювання за гігантським вірусом після того, як його сліди були виявлені в морській воді. Вчені взяли зразки відкладень біля узбережжя Чилі і зі ставка в Австралії. У лабораторії вони додали у воду антибіотики, щоб убити присутні бактерії. Потім у зразки, в яких не залишилося бактерій, додали амеб. Коли одноклітинні організми померли, дослідники переконалися, що в зразках є щось небактеріального походження. Таким чином ученим і вдалося виявити Пандоравірус.

Вивчивши його, команда дослідників виявила, що генетичний код вірусу був у два рази більший за мегавіруса, який раніше вважався найбільшим з коли-небудь знайдених. Однак у ще більший шок вчених повалив той факт, що тільки шість відсотків генів нового вірусу нагадують гени, наявні в інших організмів на Землі.

На думку вчених експертів, вірус, ймовірно, має неземне походження. Дослідники до цих пір не знають, чому ця клітинна форма стала вірусом.

Джерело: Українські статуси