Статуси за темою:

Інтер споює народ брехнею!

Інтер - бичий канал

Передивившись “великий боксКличко – Чарр на телеканалі “Інтер” розумієш, що йде агресивне нав’язування усім категоріям глядачів алкогольних сумішей. У цей самий час на телеканалі “Россия 2” у сусідній країні під час перерви транслюють лише рекламу будівельного клею, болгарки, засобу від подолання грибків тощо.

Проте, на сьогодні, охорона здоров’я всього світу б’є тривогу із приводу небувалого раніше залучення молоді до споживання алкоголю.

Як показують останні дослідження ВООЗ, Україна займає перше місце в світі по вживанню алкоголю серед дітей та молоді. 40% дітей у віці від 14 до 18 років вже залучені до систематичного “вживання” алкоголю.

Дійсно, виробники алкогольних виробів сьогодні не просто пропонують покупцям свій товар. Вони намагаються нав’язати його “споживання” за допомогою винаходу й просування особливого стилю життя, виправданого сумнівними цінностями й ідеями, але насиченого яскравими емоціями й гострими відчуттями.

Алкоголізація України — страшний конвеєр.

Початок конвеєра — реклама …

Джерело: Українські статуси
Читайте також:

Зв'язок
Закрити

Ваше ім'я (обов'язково)

Ваш email (обов'язково)

Тема

Повідомлення

captcha